Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Τι περίεργο έχει το σήμα "Ν" της ΝΕΡΙΤ;

 
Ήμουν ξαπλωμένη και χάζευα στην τηλεόραση όταν έπεσα στην ΝΕΡΙΤ που μόλις είχε αρχίσει να εκπέμπει. Αυτό που μου τράβηξε αμέσως την προσοχή, ήταν... το σήμα της!

Έτσι όπως έβλεπα σε οριζόντια θέση, το σήμα μου φάνηκε κάπως περίεργο.



Υποτίθεται ότι είναι ένα κεφαλαίο Ν, το αρχικό γράμμα της ΝΕΡΙΤ, σωστά;

Αλλά απ' όσο ξέρω το κεφαλαίο Ν δεν έχει... τόσο φάρδος! Οι κάθετες πλευρές του είναι πάντα ψηλότερες, σε όποιο στυλ γραφής κι αν επιλέξεις - δείτε μερικά δείγματα:







Όταν έγιναν τα... 'βαφτίσια' του καναλιού, δεν ήταν λίγοι αυτοί που παρατήρησαν ότι το όνομα ΝΕΡΙΤ παραπέμπει στο Εβραϊκό όνομα ΝΕΡΙΤ ή ΝΕΡΑ, που σημαίνει κερί αναμμένο, και είναι όνομα που δίνουν στα κορίτσια που τυγχάνουν να γεννηθούν κατά την περίοδο Χάνουκα.

Εντάξει... σύμπτωση, είπαν κάποιοι... αμάν εσείς οι συνωμοσιολόγοι με το διεστραμμένο σας μυαλό. Ε... κι εγώ το είχα ξεχάσει, μέχρι που έτσι που ήμουν ξάπλα, το 'περίεργο' Ν, το διάβασα....


 !!! Z-ion
 
Ω, ναι!!! Ένα τέλειο Ζ σε όποια γραμματοσειρά κι αν επιλέξεις! Φταίω εγώ; Γραφιστική αδεία; Ή χθόνια αηδία;

«Σύμπτωση είναι το τρόπος του Θεού να παραμένει ανώνυμος» - λέγεται ότι είναι απόφθεγμα του Άινσταιν.


Αλλά μάλλον είναι και ο τρόπος του διαβόλου να κάνει την πλάκα του και να περιμένει να δει αν θα τον πάρεις χαμπάρι...


© AllNewz

 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου